Zamówienie - Jak złożyć?
Składanie zamówienia w hurtowni zegarków VIVAB2B
ZALOGUJ SIĘ
Przez złożeniem zamówienia, zaloguj się na swoje konto w hurtowni Vivab2b, używająć swojego loginu i hasła podanego przy rejestracji.
DODAJ PRODUKT
Dodaj produkt do koszyka, przejdź do niego i wykonaj 4 ostatnie kroki, które sfinalizują twoje zamówienie.
Krok 1/4
Wybierz formę płatności i dostawy. Do wyboru (sposoby płatności):Blik, Przelewy24, przedpłata przelewem, płatność przy odbiorze. Forma dostawy (do wyboru): Paczkomaty InPost, Kurier DPD, Paczkomat Orlen, Odbiór osobisty. Wybierając Smart lub własną etykietę, w kroku 4 wgraj swoją etykietę w formacie A6. Sprawdź TU jak powinna wyglądać prawidłowa etykieta. W tym kroku możesz również umieścić uwagi do zamówienia.
Należy pamiętać, że wszystkie produkty w jednym zamówieniu trafiają na jeden adres (podany na jednej etykiecie lub na adres podany przy zamówieniu).
WAŻNE: W przypadku wgrania własną etykietę, KONIECZNIE zamów odbiór przesyłki u swojego przewoźnika ( firmy kurierskiej ).
Na etykiecie jako nadawca muszą znajdować się Twoje dane ( nie dane naszej hurtowni ).
Podczas zgłaszania odbioru przesyłki, podaj swoje imię i nazwisko lub nazwę firmy oraz nasz adres, tak jak poniższy przykład:
Jan Kowalski
ul. Bocheńskiego 69/20
40-847 Katowice
Pamiętaj, gdy nie zamówisz odbioru przesyłki, kurier nie odbierze jej od nas i twój klient nie otrzyma zamówienia na czas!
Krok 2/4
Jeżeli na tym etapie nie jesteś zalogowany, zrób to teraz. Zakupy bez zalogowania się na swoje konto będą anulowane.
Krok 3/4
Potwierdź dane adresowe. W tym kroku widnieje również podsumowanie sposobu płatności i wysyłki. Na tym etapie możesz w dalszym ciągu umieścić uwagi do zamówienia. Zatwierdź zamówienie i Kliknij “potwierdź zakup”.
Krok 4/4
Podsumowanie zamówienia. W tym kroku należy opłacić zamówienie, oraz wgrać etykietę do zamówienia, jeżeli wybrałeś opcje własnej etykiety. Na blogu, znajdziesz instrukcję, jak powinna wyglądać prawidłowa etykieta w formacie A6 SPRAWDŹ. Możesz wgrać tylko jeden plik. W przypadku próby wgrania kilku plików z etykietami, system zapamięta tylko ostatnią wgraną etykietę. W tym kroku możesz również wydrukować potwierdzenie zamówienia.
W TYM MOMENCIE TWOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAJE PRZEKAZANE DO REALIZACJI, A TY OTRZYMASZ POTWIERZDENIE NA ADRES EMAIL.
WAŻNE
1. Nie ma możliwości łączenia zamówień, gdy się pomylisz, szybko anuluj zamówienie na swoim koncie. W tym celu wejdź do historii zamówień i anuluj je sam lub zadzwoń na naszą infolinię.
2. Upewnij się, że wgrana etykieta ma format A6. W przypadku innego formatu, twoje zamówienie może nie być wysłane na czas.
3. Nadanie przesyłki Kurierskie lub Pobraniowe z własną etykietą - Podczas składania zamówienia wybieramy opcję Odbiór przez kuriera – Własna etykieta – 0 zł. Następnie, prosimy o wgranie etykiety do zamówienia w kroku nr 4 w koszyku. Przyjmujemy etykiety tylko w formacie A6. W przypadku wysłania etykiety innej niż w formacie A6, zamówienie nie zostanie wysłane. Zapoznaj się z tym tematem na naszej stronie SPRAWDŹ TU. Na końcu zamów kuriera po odbiór przesyłki.
WAŻNE: Nadanie ( odbiór ) przez kuriera oznacza, że musisz nas poinformować o tym, że mamy zamówienie przekazać kurierowi, wybierz wtedy opcje Odbiór przez kuriera – Własna etykieta – 0 zł
WAŻNE: Jeżeli nadajesz zamówienie przez kuriera InPost, z opcją odbioru w paczkomacie, musisz wybrać u nas sposób nadania Odbiór przez kuriera – Własna etykieta – 0 zł, ponieważ taka przesyłka nie wejdzie do paczkomatu i musi być zabrana przez kuriera.
4. Nadanie przesyłki paczkomatowe InPost/Orlen z własną etykietą – Podczas składania zamówienia wybieramy opcję Nadanie w Paczkomacie InPost/Orlen – Własna etykieta – 0 zł. Następnie, prosimy o wgranie etykiety do zamówienia w kroku nr 4 w koszyku. Przyjmujemy etykiety tylko w formacie A6. W przypadku wysłania etykiety innej niż w formacie A6, zamówienie nie zostanie wysłane. Zapoznaj się z tym tematem na naszej stronie SPRAWDŹ TU.
WAŻNE: Nadanie w paczkomacie oznacza, że musisz nas poinformować o tym, że mamy zamówienie włożyć do paczkomatu, wybierz wtedy opcje Nadanie w Paczkomacie InPost/Orlen – Własna etykieta – 0 zł.
5. Przesyłki Paczkomatowe InPost/Orlen – Podczas dokonywania zamówienia, prosimy wprowadzić nr telefonu klienta, na który zostanie wysłany sms z InPostu lub Orlenu w celu odbioru przesyłki przez klienta z paczkomatu. Natomiast wszystkie pozostałe dane, nie mogą być zmienione.
Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!
Infolinia: 605 48 48 15
Pon - Pt: 08:00 - 16:00