Zwroty
ZASADY ZWROTÓW W HURTOWNI VIVAB2B
Zgłoszenie zwrotu w panelu Klienta jest konieczne aby sprawa była rozpatrzona przez nasze Biuro Obsługi Klienta. Każdy zgłoszony zwrot otrzymuje swój indywidualny numer, z użyciem którego prowadzona jest korespondencja w sprawie zmiany statusów zwrotów.
W Hurtowni dropshipping VivaB2b w bezproblemowy sposób otrzymasz kwotę za zwracany produkt!
🔽PROCEDURA ZGŁOSZENIA ZWROTU🔽
Twój Klient nie jest zadowolony z otrzymanego produktu? Po otrzymaniu informacji o chęci zwrotu produktu przez Klienta należy: 1. ZGŁOSIĆ ZWROT w Panelu Klienta w ciągu 14 dni od daty odebrania produktu przez Klienta 2. PRZESŁAĆ PRODUKT na adres naszej hurtowni w terminie 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu w Panelu Klienta. |
Masz aż 28 dni na zwrot produktu do nas od daty otrzymania zamówienia przez Klienta!
Jak utworzyć zgłoszenie Zwrotu?
1. Zaloguj się na swoje konto w naszej hurtowni.
2. Wejdź do zakładki historia zamówień i znajdź właściwe zamówienie.
3. Przy zamówienie znajduje się opcja zgłoś ZWROT.
4. Wypełnij prawidłowo wszystkie pola i użyj opcji wyślij.
5. Na adres email otrzymasz potwierdzenie złożenia reklamacji oraz instrukcję wysłania zwrotu.
W przypadku niedostarczenia produktu na Zwrot w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia, zwrot zostaje anulowany w systemie.
✅ O CZYM NALEŻY JESZCZE PAMIĘTAĆ?
TWÓJ KLIENT ➡️ TY ➡️ HURTOWNIA VIVAB2B
UWAGA! WAŻNE!! W związku z tym prosimy o NIEPOSŁUGIWANIE SIĘ naszymi danymi adresowymi jako adresem do Zwrotu n Allegro lub w sklepie internetowym. |
✅ WARUNKI PRZYJĘCIA TOWARU NA ZWROT
Jeżeli towar nie nosi śladów użytkowania, posiada wszystkie elementy zestawu oraz oryginalne opakowanie, taki zegarek należy do nas zwrócić wysyłając go na adres naszej hurtowni dropshipping.
|
Prosimy zatem o dokładne sprawdzenie zegarka/smartwatcha otrzymanego od Klienta pod kątem występowania śladów:
Zwrot środków za zamówienie zostanie zlecony w przypadku spełnienia warunków:
|
Po odebraniu przez nas przesyłki, towar jest dokładnie sprawdzany i jeżeli nie posiada śladów użytkowania zwrot kwoty za zamówienie następuje w ciągu 2 dni roboczych.
O statusie Zwrotu poinformujemy Cię mailowo.
‼️WAŻNE‼️
Produkty, które zostaną dostarczone ze śladami użytkowania należy odebrać na swój koszt
(przesyłając etykietę lub zlecając odbiór przez Kuriera).
✅ ZWROT TOWARU - WYSYŁKA
Na opakowaniu zewnętrznym przesyłki (pudełko/koperta) należy KONIECZNIE umieścić NUMER ZWROTU,
który został nadany w systemie.
Przesyłkę ze ZWROTEM należy wysłać na adres:
VIVAB2B - ZWROT NUMER (np 2024/06/08/0001 - numer nadany w systemie )
ul. Bocheńskiego 69/21
40-847 Katowice
‼️BRAK NUMERU ZWROTU będzie skutkował NIEPRZYJĘCIEM przez nas przesyłki‼️
▶️W środku przesyłki prosimy umieścić wydruk z systemu zawierający dane zwrotu - przyspieszy to realizację zlecenia zwrotu kwoty poprzez płatności Przelewy24. |
Przesyłkę ze ZWROTEM można nadać również do Paczkomatu, wpisując poniższe dane do odbioru paczki:
KAT03B
tel: 605 48 48 15
mail: bok@vivab2b.pl
oraz dodatkowo wysyłając maila na adres: bok@vivab2b.pl
z informacją, iż została do nas nadana przesyłka paczkomatowa InPost.
Ta informacja mailowa jest niezbędna, abyśmy odebrali paczkę z paczkomatu.
Jesteśmy do dyspozycji naszych Klientów 8.00-16.00 poniedziałek - piątek: INFOLINIA: 605 48 48 15 @:bok@vivab2b.pl - Zwroty
|
WAŻNE: Koszt dostarczenia zwrotu należy po stronie partnera.