• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

0
Koszyk
Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Zasady Zwrotów i Reklamacji w Hurtowni VivaB2b - zgłoś sprawę przez Panel Klienta!

 

ZASADY ZWROTÓW I REKLAMACJI W HURTOWNI VIVAB2B


Zgłoszenie zwrotu lub reklamacji w panelu Klienta jest konieczne aby sprawa była rozpatrzona przez nasze Biuro Obsługi Klienta. Każdy zgłoszony zwrot i reklamacja otrzymuje swój indywidualny numer, z użyciem którego prowadzona jest korespondencja w sprawie zmiany statusów zwrotów/reklamacji.

 

W Hurtowni dropshipping VivaB2b w bezproblemowy sposób otrzymasz kwotę za zwracany produkt!

 

 

 

🔽PROCEDURA ZGŁOSZENIA ZWROTU🔽

 

 

Twój Klient nie jest zadowolony z otrzymanego produktu?

Ma możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni!

Po otrzymaniu informacji o chęci zwrotu produktu przez Klienta należy:

1. ZGŁOSIĆ ZWROT w Panelu Klienta w ciągu 14 dni od daty odebrania produktu przez Klienta

2. PRZESŁAĆ PRODUKT na adres naszej hurtowni w terminie 14 dni od daty zgłoszenia zwrotu w Panelu Klienta.

 

 

Masz aż 28 dni na zwrot produktu do nas od daty otrzymania zamówienia przez Klienta!

 


Jak utworzyć zgłoszenie Zwrotu?

1. Zaloguj się na swoje konto w naszej hurtowni.

2. Wejdź do zakładki historia zamówień i znajdź właściwe zamówienie.

3. Przy zamówienie znajduje się opcja zgłoś ZWROT.

4. Wypełnij prawidłowo wszystkie pola i użyj opcji wyślij.

5. Na adres email otrzymasz potwierdzenie złożenia reklamacji oraz instrukcję wysłania zwrotu.

 


W przypadku niedostarczenia produktu na Zwrot w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia, zwrot zostaje anulowany w systemie.


 

 

✅ O CZYM NALEŻY JESZCZE PAMIĘTAĆ?

 

TWÓJ KLIENT ➡️ TY ➡️ HURTOWNIA VIVAB2B

 

UWAGA! WAŻNE!!

Wymagamy, aby przesłany do nas zegarek był sprawdzony przez Sprzedającego (czyli dropsoppingowca/hurtownika czyli Ciebie) pod kątem występowania śladów użytkowania.

Oznacza to, iż produkt powinien być przesłany przez Klienta najpierw do Ciebie, a później na adres naszej hurtowni. Należy upewnić się, czy zwracany zegarek spełnia warunki do przyjęcia go na zwrot czyli nie posiada śladów użytkowania (informacje poniżej).

W związku z tym prosimy o NIEPOSŁUGIWANIE SIĘ naszymi danymi adresowymi jako adresem do Zwrotu n Allegro lub w sklepie internetowym.

 

 

✅ WARUNKI PRZYJĘCIA TOWARU NA ZWROT

Jeżeli towar nie nosi śladów użytkowania, posiada wszystkie elementy zestawu oraz oryginalne opakowanie, taki zegarek należy do nas zwrócić wysyłając go na adres naszej hurtowni dropshipping.

 

 

Prosimy zatem o dokładne sprawdzenie zegarka/smartwatcha otrzymanego od Klienta pod kątem występowania śladów:

❌rys na tarczy
❌rys pod spodem na denku
❌śladów użytkowania na pasku
✔️
kompletności zestawu i opakowania, z którym został dostarczony produkt (pudełko, kabel ładujący, instrukcja itd).

 

Zwrot środków za zamówienie zostanie zlecony w przypadku spełnienia warunków:

✔️dostarczenia produktu w stanie idealnym, bez widocznych śladów użytkowania,
✔️dołączenia kompletnego zestawu/opakowania produktu bez uszkodzeń (pudełko, wkład tekturowy w pudełku - dot. smartwatchy).

 



Po odebraniu przez nas przesyłki, towar jest dokładnie sprawdzany i jeżeli nie posiada śladów użytkowania zwrot kwoty za zamówienie następuje w ciągu 2 dni roboczych.

O statusie Zwrotu poinformujemy Cię mailowo.

 

‼️WAŻNE‼️

Produkty, które zostaną dostarczone ze śladami użytkowania należy odebrać na swój koszt
(przesyłając etykietę lub zlecając odbiór przez Kuriera).

 

 

 

✅ ZWROT TOWARU - WYSYŁKA

 

Przesyłkę ze ZWROTEM należy wysłać na adres:

VIVAB2B - ZWROT

ul. Bocheńskiego 69/21

40-847 Katowice


Na opakowaniu zewnętrznym przesyłki (pudełko/koperta) należy umieścić NUMER ZWROTU, który został nadany w systemie.


‼️Brak numeru zwrotu będzie skutkował nieprzyjęciem przez nas przesyłki
‼️

 

▶️W środku przesyłki prosimy umieścić wydruk z systemu zawierający dane zwrotu - przyspieszy to realizację zlecenia zwrotu kwoty poprzez płatności Przelewy24.


▶️W przypadku większej ilości zwrotów od Państwa Kupujących, można umieścić produkty w paczce zbiorczej i wysłać jedną przesyłką (pamiętając o dostarczeniu produktów w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia zwrotów w systemie).


▶️Proszę pamiętać o właściwym zabezpieczeniu produktów na czas transportu.

 

 

Przesyłkę ze ZWROTEM można nadać również do Paczkomatu, wpisując poniższe dane do odbioru paczki:

KAT03B
tel: 605 48 48 15
mail: bok@vivab2b.pl

oraz dodatkowo wysyłając maila na adres: bok@vivab2b.pl z informacją, iż została do nas nadana przesyłka paczkomatowa
IN POST.

Ta informacja mailowa jest niezbędna, abyśmy odebrali paczkę z paczkomatu.

 

 

 

⚙️⚙️⚙️

 

 

🔽PROCEDURA ZGŁOSZENIA REKLAMACJI🔽

 

 

W przypadku zgłoszenia reklamacji, będzie ona rozpatrywana i naprawiana w przeciągu 28 dni kalendarzowych od momentu jej dostarczenia do odpowiedniego serwisu.

 

 

W zależności od marki, mamy do dyspozycji
trzy różne serwisy napraw:  

▶️ hurtowni VIVAB2B

▶️ producenta

▶️ dystrybutora

O sposobie rozpatrywania reklamacji zostaniesz poinformowany mailowo po dokonaniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Panel Klienta.



 

PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI:

1. Zaloguj się na swoje konto w naszej hurtowni.

2. Wejdź do zakładki historia zamówień i znajdź właściwe zamówienie.

3. Przy zamówienie znajduje się opcja zgłoś reklamacje.

4. Wypełnij prawidłowo wszystkie pola i użyj opcji wyślij.

5. Na adres email otrzymasz potwierdzenie złożenia reklamacji oraz informację jaki serwis będzie obsługiwał reklamację.

 

1. Sposób reklamacji

⚙️SERWIS VIVAB2B⚙️



Nasz serwis obsługuje reklamację zegarków:

  • G.Rossi (zegarki kwarcowe)
  • Giewont (zegarki kwarcowe oraz Smartwatche)
  • Paul Lorens
  • Casio Edifice
  • Perfect
  • Michael Kors
  • Diesel
  • Tommy Hilfiger
  • Hugo Boss
  • Emporio Armani
  • Daniel Wellington
  • Maserati
  • Testarossa
  • Jordan Kerr
  • Adexe

 

 

Przed wysyłką zegarka do serwisu zadbaj o jego czystość!

 

UWAGA !!! WAŻNE!!!

Wymagamy, aby reklamowany produkt był dostarczony do nas w czystym stanie tj, wszelkie zabrudzenia, powstałe w wyniku użytkowania (brud, kurz itd) powinny zostać usunięte z tarczy oraz paska zegarka.

Smartwatch przesłany w ramach reklamacji powinien zostać dostarczony z kablem ładującym.

 

 

Reklamowy produkt należy przesłać na adres:

VIVAB2B - SERWIS

ul. Bocheńskiego 69/21

40-847 Katowice

 

Na opakowaniu zewnętrznym przesyłki (karton/koperta) należy umieścić NUMER REKLAMACJI, który został nadany w systemie.

‼️Brak tego numeru będzie skutkował nieprzyjęciem przez nas przesyłki i powrotem do nadawcy‼️




2. Sposób reklamacji

⚙️SERWIS PRODUCENTA⚙️

W przypadku reklamacji produktów poniższych marek, reklamację należy zgłosić bezpośrednio do serwisu centralnego producenta:

 

▶️SERWIS CENTRALNY G.ROSSI◀️
(dotyczy tylko smartwatchy)

📞 tel: 881 202 131

Pon - Pt:  11:00 - 19:00

mail:  serwis@grossi.pl

 

 

 

▶️SERWIS CENTRALNY GRAVITY◀️

 

📞 tel: 881 202 277

Pon - Pt:  11:00 - 19:00

mail: serwis@gravitywatch.pl

 

 

 

▶️SERWIS CENTRALNY◀️

ALBATROSS

BISSET

RUBICON

 

📞 tel:  32  244 32 42  wew 24

Pon - Pt:  8:00 - 16:00

 



KARTA GWARANCYJNA

Klient detaliczny otrzymuje wraz z zegarkiem kartę gwarancyjną, w której umieszczone są dane kontaktowe do serwisu danej marki. W przypadku otrzymania takiego zgłoszenia, należy poprosić klienta detalicznego o bezpośredni kontakt z danym serwisem.

Serwis w pierwszej kolejności prosi o 📞kontakt telefoniczny, ponieważ w wielu przypadkach jest w stanie pomóc na odległość. Jeżeli nie uda się rozwiązać problemu, poprosi o dostarczenie na adres serwisu.




PRZYKŁAD KORESPONDENCJI Z KLIENTEM:

Załóżmy, że otrzymujemy zgłoszenie od klienta detalicznego, że niesprawny jest smartwatch marki Rubicon.
Wystarczy klientowi przekazać następującą treść:

Dzień dobry,
Zegarek marki Rubicon posiada gwarancję producenta.
Prosimy o kontakt bezpośredni z Serwisem Centralnym marki Rubicon pod numerem telefonu:
32  244 32 42  wew 24    

Pozdrawiamy serdecznie,
Dział Obsługi Klienta

 

3. Sposób reklamacji

⚙️SERWIS DYSTRYBUTORA⚙️

Zegarki CASIO G-Shock
(dystrybucja Zibi)

Reklamacja zegarków tej marki zgłaszana jest bezpośrednio do serwisu centralnego dystrybutora. Klient detaliczny otrzymuje wraz z zegarkiem kartę gwarancyjną, w której umieszczone są dane kontaktowe do serwisu napraw danej marki. W przypadku otrzymania takiego zgłoszenia, należy poprosić klienta detalicznego o bezpośredni kontakt z danym serwisem.

 

 

Masz problem lub pytanie?

 

Skontaktuj się z nami!

 

Jesteśmy do Waszej dyspozycji na każdym etapie obsługi !

 

Jesteśmy do dyspozycji naszych Klientów w godzinach 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku:

INFOLINIA605 48 48 15

@:kontakt@vivab2b.pl - współpraca

@:zamowienia@vivab2b.pl - obsługa zamówień

@:bok@vivab2b.pl - zwroty i reklamacje

 

hurtownia zegarków