Reklamacje
ZASADY REKLAMACJI W HURTOWNI VIVAB2B
Zgłoszenie reklamacji w panelu Klienta jest konieczne aby sprawa była rozpatrzona przez nasze Biuro Obsługi Klienta. Każda zgłoszona reklamacja otrzymuje swój indywidualny numer, z użyciem którego prowadzona jest korespondencja w sprawie zmiany statusów reklamacji.
🔽PROCEDURA ZGŁOSZENIA REKLAMACJI🔽
W przypadku zgłoszenia reklamacji, będzie ona rozpatrywana i naprawiana w przeciągu 28 dni kalendarzowych od momentu jej dostarczenia do odpowiedniego serwisu.
W zależności od marki, mamy do dyspozycji ▶️ hurtowni VIVAB2B ▶️ producenta ▶️ dystrybutora O sposobie rozpatrywania reklamacji zostaniesz poinformowany mailowo po dokonaniu zgłoszenia reklamacyjnego przez Panel Klienta. |
PROCEDURA SKŁADANIA REKLAMACJI:
1. Zaloguj się na swoje konto w naszej hurtowni.
2. Wejdź do zakładki historia zamówień i znajdź właściwe zamówienie.
3. Przy zamówienie znajduje się opcja zgłoś reklamacje.
4. Wypełnij prawidłowo wszystkie pola i użyj opcji wyślij.
5. Na adres email otrzymasz potwierdzenie złożenia reklamacji oraz informację jaki serwis będzie obsługiwał reklamację.
1. Sposób reklamacji
⚙️SERWIS VIVAB2B⚙️
Nasz serwis obsługuje reklamację zegarków:
- G.Rossi (zegarki kwarcowe)
- Giewont (zegarki kwarcowe oraz Smartwatche)
- Rubicon (smartwatche)
- Paul Lorens
- Casio Edifice
- Perfect
- Michael Kors
- Diesel
- Tommy Hilfiger
- Hugo Boss
- Emporio Armani
- Daniel Wellington
- Maserati
- Testarossa
- Jordan Kerr
- Adexe
Przed wysyłką zegarka do serwisu zadbaj o jego czystość!
UWAGA !!! WAŻNE!!! Wymagamy, aby reklamowany produkt był dostarczony do nas w czystym stanie tj, wszelkie zabrudzenia, powstałe w wyniku użytkowania (brud, kurz itd) powinny zostać usunięte z tarczy, koperty, denka oraz paska czy bransolety. Smartwatch przesłany w ramach reklamacji powinien zostać dostarczony z kablem ładującym. |
Reklamowy produkt należy przesłać na adres:
VIVAB2B - SERWIS
ul. Bocheńskiego 69/21
40-847 Katowice
Na opakowaniu zewnętrznym przesyłki (karton/koperta) należy umieścić NUMER REKLAMACJI, który został nadany w systemie.
‼️Brak tego numeru będzie skutkował nieprzyjęciem przez nas przesyłki i powrotem do nadawcy‼️
—
2. Sposób reklamacji
⚙️SERWIS PRODUCENTA⚙️
W przypadku reklamacji produktów poniższych marek, reklamację należy zgłosić bezpośrednio do serwisu centralnego producenta:
▶️SERWIS CENTRALNY G.ROSSI◀️
(dotyczy tylko smartwatchy)
📞 tel: 881 202 131
Pon - Pt: 11:00 - 19:00
mail: serwis@grossi.pl
▶️SERWIS CENTRALNY GRAVITY◀️
📞 tel: 881 202 277
Pon - Pt: 11:00 - 19:00
mail: serwis@gravitywatch.pl
▶️SERWIS CENTRALNY◀️
ALBATROSS
BISSET
RUBICON (zegarki kwarcowe)
📞 tel: 32 244 32 42 wew 24
Pon - Pt: 8:00 - 16:00
KARTA GWARANCYJNA Klient detaliczny otrzymuje wraz z zegarkiem kartę gwarancyjną, w której umieszczone są dane kontaktowe do serwisu danej marki. W przypadku otrzymania takiego zgłoszenia, należy poprosić klienta detalicznego o bezpośredni kontakt z danym serwisem. Serwis w pierwszej kolejności prosi o 📞kontakt telefoniczny, ponieważ w wielu przypadkach jest w stanie pomóc na odległość. Jeżeli nie uda się rozwiązać problemu, poprosi o dostarczenie na adres serwisu. |
PRZYKŁAD KORESPONDENCJI Z KLIENTEM:
Załóżmy, że otrzymujemy zgłoszenie od klienta detalicznego, że niesprawny jest zegarek kwarcowy marki Rubicon.
Wystarczy klientowi przekazać następującą treść:
Dzień dobry,
Zegarek marki Rubicon posiada gwarancję producenta.
Prosimy o kontakt bezpośredni z Serwisem Centralnym marki Rubicon pod numerem telefonu:
32 244 32 42 wew 24
Pozdrawiamy serdecznie,
Dział Obsługi Klienta
—
3. Sposób reklamacji
⚙️SERWIS DYSTRYBUTORA⚙️
Zegarki CASIO G-Shock
(dystrybucja Zibi)
Reklamacja zegarków tej marki zgłaszana jest bezpośrednio do serwisu centralnego dystrybutora. Klient detaliczny otrzymuje wraz z zegarkiem kartę gwarancyjną, w której umieszczone są dane kontaktowe do serwisu napraw danej marki. W przypadku otrzymania takiego zgłoszenia, należy poprosić klienta detalicznego o bezpośredni kontakt z danym serwisem.
Masz problem lub pytanie?
Skontaktuj się z nami!
Jesteśmy do Waszej dyspozycji na każdym etapie obsługi !
Jesteśmy do dyspozycji naszych Klientów 8.00-16.00 poniedziałek - piątek: INFOLINIA: 605 48 48 15 @:bok@vivab2b.pl - Reklamacje
|
WAŻNE: Koszt dostarczenia i odbioru produktu, należy po stronie partnera.