Reklamacje
REKLAMACJE
W przypadku zgłoszenia reklamacji, będzie ona rozpatrywana i naprawiana w przeciągu 28 dni kalendarzowych od momentu jej dostarczenia do odpowiedniego serwisu. W zależności od marki, mamy do dyspozycji trzy różne serwisy napraw: producenta, dystrybutora lub hurtowni VIVAB2B.
Poniżej przedstawiamy procedury zgłaszania reklamacji w zależności od rodzaju serwisu.
SERWIS VIVAB2B
1. Zaloguj się na swoje konto w naszej hurtowni.
2. Wejdź do zakładki historia zamówień i znajdź właściwe zamówienie.
3. Przy zamówienie znajduje się opcja zgłoś reklamacje, użyj jej.
4. Wypełnij prawidłowo wszystkie pola i użyj opcji wyślij.
5. Na adres email otrzymasz potwierdzenie złożenia reklamacji.
6. Reklamację należy przesłać na adres:
VIVAB2B - SERWIS
ul. Bocheńskiego 69/21
40-847 Katowice
WAŻNE!!! Na przesyłce umieść informację REKLAMACJA do zgłoszenia nr XXXX/XX/XX/XX. Bez tej informacji przesyłka nie zostanie przez nas odebrana!
W razie wątpliwości lub pytań, zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią:
Tel: 605 48 48 15
Pon - Pt: 8:00-16:00
SERWIS PRODUCENTA
W takim przypadku, reklamację należy zgłosić bezpośrednio do serwisu centralnego producenta. Klient detaliczny otrzymuje wraz z zegarkiem kartę gwarancyjną, w której umieszczone są dane kontaktowe do serwisu danej marki. W przypadku otrzymania takiego zgłoszenia, należy poprosić klienta detalicznego o bezpośredni kontakt z danym serwisem.
Dane kontaktowe do serwisów centralnych:
ALBATROSS BISSET RUBICON |
tel: 32 244 32 42 wew 24 Pon - Pt: 8:00 - 16:00 |
GRAVITY |
tel: 881 202 277 Pon - Pt: 11:00 - 19:00 mail: serwis@gravitywatch.pl
|
G.ROSSI SMARTWATCH |
tel: 881 202 131 Pon - Pt: 11:00 - 19:00 mail: serwis@grossi.pl
|
Przykład:
Załóżmy, że otrzymujemy zgłoszenie od klienta detalicznego, że coś mu tam nie działa w smartwatchu marki Rubicon. Wystarczy klientowi przekazać następującą treść:
Dzień dobry,
Zegarek marki Rubicon posiada gwarancję producenta.
Prosimy o kontakt bezpośredni z Serwisem Centralnym marki Rubicon pod numerem telefonu:
32 244 32 42 wew 24
Serwis w pierwszej kolejności prosi o kontakt telefoniczny, ponieważ w wielu przypadkach jest w stenie pomóc na odległość. Jeżeli nie uda się rozwiązać problemu, poprosi o dostarczenie na adres serwisu.
Pozdrawiamy serdecznie,
Dział Obsługi Klienta
SERWIS DYSTRYBUTORA
W takim przypadku, reklamacja zgłaszana jest bezpośrednio do serwisu centralnego dystrybutora. Klient detaliczny otrzymuje wraz z zegarkiem kartę gwarancyjną, w której umieszczone są dane kontaktowe do serwisu napraw danej marki. W przypadku otrzymania takiego zgłoszenia, należy poprosić klienta detalicznego o bezpośredni kontakt z danym serwisem.