0
Koszyk
Koszyk

Reklamacje

REKLAMACJE

 

W przypadku zgłoszenia reklamacji, będzie ona rozpatrywana i naprawiana w przeciągu 28 dni kalendarzowych od momentu jej dostarczenia do odpowiedniego serwisu. W zależności od marki, mamy do dyspozycji trzy różne serwisy napraw:  producenta, dystrybutora lub hurtowni VIVAB2B.

Poniżej przedstawiamy procedury zgłaszania reklamacji w zależności od rodzaju serwisu.

SERWIS VIVAB2B

1. Zaloguj się na swoje konto w naszej hurtowni.

2. Wejdź do zakładki historia zamówień i znajdź właściwe zamówienie.

3. Przy zamówienie znajduje się opcja zgłoś reklamacje, użyj jej.

4. Wypełnij prawidłowo wszystkie pola i użyj opcji wyślij.

5. Na adres email otrzymasz potwierdzenie złożenia reklamacji.

6. Reklamację należy przesłać na adres:

VIVAB2B - SERWIS

ul. Bocheńskiego 69/20

40-847 Katowice


WAŻNE!!!
Na przesyłce umieść informację REKLAMACJA do zgłoszenia nr XXXX/XX/XX/XX. Bez tej informacji przesyłka nie zostanie przez nas odebrana!

W razie wątpliwości lub pytań, zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią:

Tel:            605 48 48 15
Pon -  Pt:   8:00-16:00


SERWIS PRODUCENTA 

W takim przypadku, reklamację należy zgłosić bezpośrednio do serwisu centralnego producenta. Klient detaliczny otrzymuje wraz z zegarkiem kartę gwarancyjną, w której umieszczone są dane kontaktowe do serwisu danej marki. W przypadku otrzymania takiego zgłoszenia, należy poprosić klienta detalicznego o bezpośredni kontakt z danym serwisem.

 

Dane kontaktowe do serwisów centralnych:

 

ALBATROSS

BISSET

RUBICON

tel:  32  244 32 42  wew 24

Pon - Pt:  8:00 - 16:00

 

G.ROSSI SMARTWATCH

tel: 881 202 131

Pon - Pt:  11:00 - 19:00

mail:  serwis@grossi.pl

 



Przykład:

Załóżmy, że otrzymujemy zgłoszenie od klienta detalicznego, że coś mu tam nie działa w smartwatchu marki Rubicon. Wystarczy klientowi przekazać następującą treść:

Dzień dobry,

Zegarek marki Rubicon posiada gwarancję producenta.
Prosimy o kontakt bezpośredni z Serwisem Centralnym marki Rubicon pod numerem telefonu:
32  244 32 42  wew 24     
Serwis w pierwszej kolejności prosi o kontakt telefoniczn
y, ponieważ w wielu przypadkach jest w stenie pomóc na odległość. Jeżeli nie uda się rozwiązać problemu, poprosi o dostarczenie na adres serwisu.

Pozdrawiamy serdecznie,

Dział Obsługi Klienta

 

 

SERWIS DYSTRYBUTORA

W takim przypadku, reklamacja zgłaszana jest bezpośrednio do serwisu centralnego dystrybutora. Klient detaliczny otrzymuje wraz z zegarkiem kartę gwarancyjną, w której umieszczone są dane kontaktowe do serwisu napraw danej marki. W przypadku otrzymania takiego zgłoszenia, należy poprosić klienta detalicznego o bezpośredni kontakt z danym serwisem.

 

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.