Reklamacja - Jak złożyć?
Jak zgłosić reklamację w hurtowni Vivab2b?
UWAGA! Marki Albatross, Bisset, Rubicon oraz Gino Rossi (smartwatch) posiadają Centralne Serwisy Naprawy i w przypadku reklamacji tych marek należy kontaktować się bezpośrednio z serwisem.
ALBATROSS BISSET RUBICON |
tel: 32 244 32 42 wew 24 Pon - Pt: 8:00 - 16:00 |
GINO ROSSI SMARTWATCH |
tel: 881 202 131 Pon - Pt: 15:00 - 19:00 mail: serwis@ginorossi.watch
|
W pozostałych przypadkach:
Krok 1
Zaloguj się w naszej hurtowni wpisując login i hasło podane podczas rejestracji.
Krok 2
Po zalogowaniu wybierz z lewej kolumny historię zamówień. Pojawi się wówczas lista dotychczasowych zamówień.
Krok 3
Wybierz odpowiednie zamówienie i pod nazwą produktu kliknij “zgłoszenie reklamacji>”.
Krok 4
Wypełnij pola formularza reklamacji / odstąpienia od umowy. Pola oznaczone czerwoną gwiazdką są wymagane. Zaznacz powód reklamacji i umieść opis uszkodzenia lub niezgodności z zamówieniem. Możesz dołączyć plik (zdjęcia). W tym celu wybierz "Wczytaj plik".
Krok 5
Wypełnij dane kontaktowe i kliknij “wyślij”.
Krok 6
Na adres e-mail otrzymasz potwierdzenie złożenia reklamacji.
Krok 7
Prześlij do nas zegarek w ramach reklamacji (zgodnie z regulaminem - na swój koszt). WAŻNE!!!Na przesyłce umieść informację Reklamacja do zgłoszenia nr XXXXXX. Bez tej informacji przesyłka nie zostanie przez nas odebrana! W przypadku zgłoszenia reklamacji, będzie ona rozpatrywana i naprawiana w przeciągu 28 dni kalendarzowych od momentu jej dostarczenia do odpowiedniego serwisu.
Krok 8
Adres do wysyłki:
VIVAB2B SERWIS ( z dopiskiem numeru reklamacji )
ul. Bocheńskiego 69/20
40-847 Katowice