• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

0
Koszyk
Koszyk

Reklamacja - Jak złożyć?

 

Jak zgłosić reklamację w hurtowni Vivab2b? 

 

UWAGA! Marki Albatross, Bisset, Rubicon oraz Gino Rossi (smartwatch) posiadają Centralne Serwisy Naprawy i w przypadku reklamacji tych marek należy kontaktować się bezpośrednio z serwisem.

ALBATROSS

BISSET

RUBICON

tel:  32  244 32 42  wew 24

Pon - Pt:  8:00 - 16:00

 

GINO ROSSI SMARTWATCH

tel: 881 202 131

Pon - Pt:  15:00 - 19:00

mail:  serwis@ginorossi.watch

 

 

 

W pozostałych przypadkach:

 

 

Krok 1

Zaloguj się w naszej hurtowni wpisując login i hasło podane podczas rejestracji.  

 

 

Krok 2

Po zalogowaniu wybierz z lewej kolumny historię zamówień. Pojawi się wówczas lista dotychczasowych zamówień. 

 

 

 

 

 

Krok 3

Wybierz odpowiednie zamówienie i pod nazwą produktu kliknij “zgłoszenie reklamacji>”. 

 

 

 

Krok 4

Wypełnij pola formularza reklamacji / odstąpienia od umowy. Pola oznaczone czerwoną gwiazdką są wymagane. Zaznacz powód reklamacji i umieść opis uszkodzenia lub niezgodności z zamówieniem. Możesz dołączyć plik (zdjęcia). W tym celu wybierz "Wczytaj plik".

 

 

 

 

Krok 5

 

Wypełnij dane kontaktowe i kliknij “wyślij”. 

 

 

 

Krok 6

Na adres e-mail otrzymasz potwierdzenie złożenia reklamacji.

 

 

Krok 7

Prześlij do nas zegarek w ramach reklamacji (zgodnie z regulaminem - na swój koszt). WAŻNE!!!Na przesyłce umieść informację Reklamacja do zgłoszenia nr XXXXXX. Bez tej informacji przesyłka nie zostanie przez nas odebrana! W przypadku zgłoszenia reklamacji, będzie ona rozpatrywana i naprawiana w przeciągu 28 dni kalendarzowych od momentu jej dostarczenia do odpowiedniego serwisu.

 

 

Krok 8

 

Adres do wysyłki: 

VIVAB2B SERWIS ( z dopiskiem numeru reklamacji )
ul. Bocheńskiego 69/20 
40-847 Katowice