• Język: Polski Polski
  • Waluta: PLN
  • Kraj dostawy: Polska
  • zmień

Język:

Waluta:

Kraj dostawy:

0
Koszyk
Koszyk

Dodano produkt do koszyka

NOWA usługa - Dodatkowa wysyłka

 

 

 

 

Wspieramy naszych klientów, dlatego przygotowaliśmy nową opcję wysyłki ułatwiającą działalność po sprzedażową. Mamy tu na myśli ponowną wysyłkę nieodebranych zamówień lub nieuzasadnione zwroty oraz reklamacje, dla których przygotowaliśmy odpowiedni rodzaj wysyłki. Jest to szczególnie pomocne dla tych, którzy nie mają podpisanej umowy z DPD czy Inpostem i nie mają możliwości przesłania własnej etykiety.

 

 

 

 

Ponowna wysyłka zamówienia kurierem DPD

 

Jest to dodatkowa możliwość wysłania ponownie przesyłki naszym kurierem DPD - nasza etykieta. 

 

Czasami zdarza się tak, że klient nie odbierze przesyłki lub został podany zły adres.

Wtedy taka przesyłka zostanie nam zwrócona.

DPD obciąży naszą hurtownie dodatkowym kosztem dostarczenia przesyłki zwrotnej.

Jeżeli jest konieczność wysłania ponownie tego zamówienia, można skorzystać z tej dodatkowej wysyłki.

 

 

Jak to działa:

1. Wrzuć do koszyka tą usługę.

2. Wybierz rodzaj dostawy Kurier DPD.

3. Wpisz ponownie prawidłowy adres.

4. W polu Uwagi koniecznie wpiszZamówienie nr XXXXX.

5. Opłać zamówienie 30 zł.

 

WAŻNE: Punkt nr 4 jest najważniejszy, ponieważ w nim informujesz nas co mamy zrobić!

 

Dlaczego do zapłaty będzie 30 zł ?

15 zł to koszt obciążenia nas przez DPD za przesyłkę zwrotną.

Kolejne 15 zł to koszt ponownej wysyłki.

 


WEJDŹ TU I SPRAWDŹ JAK TO DZIAŁA


 

Ponowna wysyłka zamówienia Inpost Paczkomat

 

Jest to dodatkowa możliwość wysłania ponownie przesyłki naszym paczkomatem - nasza etykieta.

 

Czasami zdarza się tak, że klient nie odbierze przesyłki lub został podany zły adres paczkomatu.

Wtedy taka przesyłka zostanie nam zwrócona.

Inpost obciąży naszą hurtownie dodatkowym kosztem dostarczenia przesyłki zwrotnej.

Jeżeli jest konieczność wysłania ponownie tego zamówienia, można skorzystać z tej dodatkowej wysyłki.

 

 

Jak to działa:

1. Wrzuć do koszyka tą usługę.

2. Wybierz rodzaj dostawy Paczkomaty Inpost.

3. Wybierz z listy ponownie prawidłowy paczkomat.

4. Wpisz numer telefonu osoby odbierającej przesyłkę.

5. W polu Uwagi koniecznie wpiszZamówienie nr XXXXX.

6. Opłać zamówienie 22 zł.

 

WAŻNE: Punkt nr 5 jest najważniejszy, ponieważ w nim informujesz nas co mamy zrobić!

 

Dlaczego do zapłaty będzie 22 zł ?

11 zł to koszt obciążenia nas przez Inpost za przesyłkę zwrotną.

Kolejne 11 zł to koszt ponownej wysyłki.

 


WEJDŹ TU I SPRAWDŹ JAK TO DZIAŁA


 

Wysyłka zwrotu lub reklamacji

 

Jest to możliwość wysłania zwrotu, reklamacji lub zamówienia do siebie lub do klienta przez nas - nasza etykieta.

 

ZWROTY - Czasami zadrza się tak, że po otrzymaniu zwrot, nie możemy go uwzględnić z powodu śladów użytkowania, uszkodzenia lub odesłania w niekompletnym stanie. Taki zwrot należy od nas odebrać. Jeżeli nie możesz nam podesłać własnej etykiety, lub nie masz czasu na jej utworzenie, skorzystaj z tej opcji.

REKLAMACJE - W przypadku gdy zegarek jest wysłany do nas w ramach reklamacji, po naprawie istnieje możliwość wysłania bezpośrednio od nas do klienta, gdy jest taka potrzeba szybkiej wysyłki lub gdy nie masz czasu na podesłanie własnej etykiety.

ZAMÓWIENIA - Są takie przypadki jak: 

  • nie masz podpisanej umowy z przewoźnikiem i tym samym nie prześlesz nam swojej etykiety
  • masz problem z zalogowanie się do swojego panelu generowania etykiet
  • masz jakikolwiek problem techniczy w którym nie jesteś w stanie podesłać nam swoją etykietę
  • zaleć Ci na szybkiej wysyłce i nie chcesz tracić czasu na generowanie etykiety u siebie i wysyłaniu jej do nas

W takich i podobnych przypadkach możesz skorzystać z tej opcji wysyłki.

 

 

 

Jak to działa:

1. Wrzuć do koszyka tą usługę za 0,01 zł. ( 1 grosz )

2. Wybierz rodzaj wysyłki

2.1 Jeże nie podeślesz nam swojej etykiety wybierz:

      Paczkomaty Inpost lub Kurier DPD

2.2 Jeże podeślesz nam swoją etykietę wybierz:

      Allegro Smart Paczkomaty Inpost lub Własny Kurier Pobranie Dropshipping

3. Wpisz ponownie prawidłowy adres lub wybierz prawidłowy paczkomat.

4. W polu Uwagi koniecznie wpisz:

Zwrot zamówienia nr XXXXX

lub

Wysyłka reklamacji z zamówienia nr XXXX

lub

Wysyłka zamówienia nr XXXXX

5. Opłać zamówienie 11 zł lub 15 zł

 

WAŻNE: Punkt nr 4 jest najważniejszy, ponieważ w nim informujesz nas co mamy zrobić!

 

Dlaczego do zapłaty będzie 11 zł lub 15 zł ?

Jeżeli wybierzesz wysyłkę paczkomatem, koszt wyniesie 11 zł

Jeżeli wybierzesz wysyłkę kurierem DPD, koszt wyniesie 15 zł




WEJDŹ TU I SPRAWDŹ JAK TO DZIAŁA

 

 

Data publikacji: 07.06.2021 12:33:57