Koszyk

Dodano produkt do koszyka

NOWOŚĆ

Wysyłka ZWROTU - REKLAMACJI - ZAMÓWIENIA

Wysyłka ZWROTU - REKLAMACJI - ZAMÓWIENIA

Liczba sztuk w magazynie:
977
Czas dostawy:
24H
Koszty dostawy:
  • InPost Paczkomaty 24/7 - 12 zł 12.00 zł brutto
  • Czechy Kurier DPD - 61 zł 61.00 zł brutto
  • DPD Kurier - 15 zł 15.00 zł brutto
  • DPD Kurier Pobranie - 18 zł 18.00 zł brutto
  • Allegro Smart Paczkomat InPost - 0 zł 0.00 zł brutto
  • Allegro Smart Kurier DPD - 0 zł 0.00 zł brutto
  • Własne etykieta Paczkomat InPost - 0 zł 0.00 zł brutto
  • Własne etykieta Kurierska - 0 zł 0.00 zł brutto
  • Odbiór osobisty - 0 zł 0.00 zł brutto
Dostępność:
Opis produktu

Wysyłka zwrotu, reklamacji lub zamówienia.

 

Jest to możliwość wysłania zwrotu, reklamacji lub zamówienia do siebie lub do klienta przez nas - nasza etykieta.

 

ZWROTY - Czasami zdarza się tak, że po otrzymaniu zwrot, nie możemy go uwzględnić z powodu śladów użytkowania, uszkodzenia lub odesłania w niekompletnym stanie. Taki zwrot należy od nas odebrać. Jeżeli nie możesz nam podesłać własnej etykiety, lub nie masz czasu na jej utworzenie, skorzystaj z tej opcji.

REKLAMACJE - W przypadku gdy zegarek jest wysłany do nas w ramach reklamacji, po naprawie istnieje możliwość wysłania bezpośrednio od nas do klienta, gdy jest taka potrzeba szybkiej wysyłki lub gdy nie masz czasu na podesłanie własnej etykiety.

ZAMÓWIENIA - Są takie przypadki jak: 

  • nie masz podpisanej umowy z przewoźnikiem i tym samym nie prześlesz nam swojej etykiety
  • masz problem z zalogowanie się do swojego panelu generowania etykiet
  • masz jakikolwiek problem techniczy w którym nie jesteś w stanie podesłać nam swoją etykietę
  • zaleć Ci na szybkiej wysyłce i nie chcesz tracić czasu na generowanie etykiety u siebie i wysyłaniu jej do nas

W takich i podobnych przypadkach możesz skorzystać z tej opcji wysyłki.

 

Jak to działa:

1. Wrzuć do koszyka tą usługę za 0 zł.

2. Wybierz rodzaj wysyłki

2.1 Jeże nie podeślesz nam swojej etykiety wybierz:

      Paczkomaty Inpost lub Kurier DPD

2.2 Jeże podeślesz nam swoją etykietę wybierz:

 

      Allegro Smart Paczkomaty Inpost lub Własny Kurier Pobranie Dropshipping

3. Wpisz ponownie prawidłowy adres lub wybierz prawidłowy paczkomat.

4. W polu Uwagi koniecznie wpisz:

Zwrot zamówienia nr XXXXX

lub

Wysyłka reklamacji z zamówienia nr XXXX

lub

Wysyłka zamówienia nr XXXXX

5. Opłać zamówienie 11 zł lub 15 zł

 

WAŻNE: Punkt nr 4 jest najważniejszy, ponieważ w nim informujesz nas co mamy zrobić!

 

Dlaczego do zapłaty będzie 11 zł lub 15 zł ?

Jeżeli wybierzesz wysyłkę paczkomatem, koszt wyniesie 11 zł

Jeżeli wybierzesz wysyłkę kurierem DPD, koszt wyniesie 15 zł


Opinie, recenzje, testy:

Ten produkt nie ma jeszcze opinii

Twoja opinia

Ocena:
  • Wszystkie pola są wymagane
Zapytaj o produkt

Produkty podobne

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.