Ponowna wysyłka zamówienia Paczkomat Inpost
Ponowna wysyłka zamówienia Inpost Paczkomat
Jest to dodatkowa możliwość wysłania ponownie przesyłki naszym paczkomatem - nasza etykieta.
Czasami zdarza się tak, że klient nie odbierze przesyłki lub został podany zły adres paczkomatu.
Wtedy taka przesyłka zostanie nam zwrócona.
Inpost obciąży naszą hurtownie dodatkowym kosztem dostarczenia przesyłki zwrotnej.
Jeżeli jest konieczność wysłania ponownie tego zamówienia, można skorzystać z tej dodatkowej wysyłki.
Jak to działa:
1. Wrzuć do koszyka tą usługę.
2. Wybierz rodzaj dostawy Paczkomaty Inpost.
3. Wybierz z listy ponownie prawidłowy paczkomat.
4. Wpisz numer telefonu osoby odbierającej przesyłkę.
5. W polu Uwagi koniecznie wpisz: Zamówienie nr XXXXX.
6. Opłać zamówienie 30 zł.
WAŻNE: Punkt nr 5 jest najważniejszy, ponieważ w nim informujesz nas co mamy zrobić!
Dlaczego do zapłaty będzie 30 zł ?
15 zł to koszt obciążenia nas przez Inpost za przesyłkę zwrotną.
Kolejne 15 zł to koszt ponownej wysyłki.
Ten produkt nie ma jeszcze opinii
aby wystawić opinię.